شاید این سوال برای مصرف کنندگان کالا های با دوام و برند های جهانی پیش آمده باشد که این کالا ها تولید کدام کشور هستند و از استاندارد کیفیت کدام کشور تبعیت میکنند.در این بین مصرف کنندگان کشور ما با توجه به واردات بی رویه محصولات بی کیفیت چینی همواره از کالا های تولید این کشور فرار میکنند و تا جای ممکن دوست دارند کالا های چینی خریداری نکنند.

 

کشور آلمان با پیشینه مهندسی بسیار بسیار غنی و تولیدات متنوع مکانیکی و برقی روز دنیا یکی معتبر ترین و شاید معتبر ترین کشور جهان در زمینه برند های تولیدی در جهان میباشد.تقریبا هیچ کارخانه آلمانی با تولیدات بی کیفیت در جهان مشاهده نمیشود.بهترین خودرو بهترین مواد شیمیایی بهتری موتور های الکتریکی بهترین توربین و ها و..... تقریبا بهترین هر چیز در آلمان ساخته میشود .برای همین بهترین برند تولید کننده لوازم خانگی و بهترین برند تولید گوشت کوب برقی نیز توسط آلمانی ها تولید خواهد شد.
 

برندها و شرکت ها اغلب بیش از یک کارخانه برای یک نوع محصولات دارند، بنابراین کشورهای فهرست شده در این صفحه ممکن است تنها محل تولید نباشد. ما فقط اطلاعاتی را ارائه می کنیم که توانسته ایم پیدا کنیم و وانمود نمی کنیم که منبع جامع یا نهایی اطلاعات هستیم.
محل تولید یک محصول خاص می تواند در طول زمان تغییر کند و ممکن است نتوانیم آن تغییر را به موقع منعکس کنیم. هر محصول دارای اطلاعاتی در مورد تاریخی است که به پایگاه داده ما اضافه شده است. ممکن است محل تولید از آن زمان تغییر کرده باشد یا مکان جدیدی اضافه شده باشد.

شرکت براون در گذشته های دور محصولات هند بلندر یا گوشت کوب برقی خود را در کشور اسپانیا تولید میکرد.این محصولات شامل سری 1 میشد.به تدریج کارخانه در این کشور بسته و محصولات را در کارخانه لهستان تولید کرده ولی کماکان کارخانه تولید موتور گوشت کوب برقی در فرانکفورت آلمان قرار داشت.در میانه سال 2015 این شرکت تصمیم به ایجاد لاین جدیدی از تولید در کشور رومانی کرد و یک کارخانه جدید در بخارست ایجاد نمود.اکنون نزدیک به 8 سال از تولید محصولات جدید گوشت کوب برقی براون در کشور رومانی میگذرد کماکان بعضی از مدل ها در کشور لهستان و بسیاری از مدل های سری 7 و 9 در کشور رومانی تولید میشود.مخرج مشترک همه این تولیدات ساخت موتور اصلی در کشور آلمان میباشد.

از آنجایی که مشتریان قدیمی این برند نگران خریداری کالای بی کیفیت چینی نیستند و از آن انتظار بالایی دارند شرکت براون همراه موتور های الکتریکی و طراحی کامل آن را از کشور آلمان خارج ننمود و دفتر طراحی مستقر در شهر فرانکفورت آلمان تا سال 2023 کلیه تولیدات را طراحی نموده است.یکی از بهترین موتور های ساخته شده در این شرکت موتور 1200 واتی دیمر دار نصب شده در گوشتکوب برقی سری 9 براون میباشد.