اگر از گذراندن و تلف کردن ساعت‌ها در حمام با استفاده از محصولات مختلف برای خشک کردن و حالت دادن به موهای خود خسته شده‌اید و می‌خواهید موهای خود را با کیفیت سالنی که سال ها از آن راضی بوده اید حالت دهید و یک سشوار برس دار می‌تواند راه‌حل باشد.

سشوار برس دار به طور موثر موهای شما را حالت می دهند و یکباره خشک می کنند و قدرت یک برس گرد و سشوار را در یک ابزار ترکیب می کنند. نتیجه آن درخشش، حجیم و بدون وز شدن موهای شماست. سشوار های برسی به شما این امکان را می دهند که گره موها را از بین ببرید و تنظیمات حرارتی گزینه های حالت دهی انعطاف پذیری را به شما می دهد. این ابزارهای راحت بر روی انواع مختلف مو کار می کنند و به شما کمک می کنند در عرض چند دقیقه یک مدل با کیفیت بالا ایجاد کنید. اما تعداد زیادی برس خشک کن برای انتخاب وجود دارد که هر کدام ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند.

 

چگونه بهترین سشوار برسی یا استایلر را انتخاب کنیم؟

 

در موسسهBraun Good Housekeeping، ما هر روز محصولات حالت دهنده مو، از اتوهای صاف کننده گرفته تا اسپری مو را آزمایش و بررسی می کنیم، بنابراین می دانیم که چه چیزی یک ابزار خوب برای مو را می سازد. در آزمایش‌های سشوار برسی، ابتدا با استفاده از ترموکوپل‌ها، آزمایش حرارتی را در آزمایشگاه انجام می‌دهیم تا حرارت را در هر 10 ثانیه به مدت پنج دقیقه در تنظیم «بالا» اندازه‌گیری کنیم. همچنین از تعدادی آزمایش کننده به عنوان مصرف‌کننده در مورد تجربیاتشان در استفاده از سشوار های برسی در خانه بررسی کردیم و جدیدترین پیشنهادات را برای آزمایش‌کنندگانی که محصول را در یک دوره یک هفته‌ای ارزیابی کردند، ارسال کردیم.

بر اساس آزمایشات، بازخورد مصرف‌کنندگان و تخصص ما در طبقه‌بندی‌ ابزارهای مو، بهترین‌ها را جمع‌آوری کردیم تا حدس و گمان را برای یافتن بهترین برس هوای گرم برای موها برای خشک کردن و حالت دادن به موهایتان بی‌عیب کنیم. 

بیشتر افراد و بخصوص بانوان برای تغییر حالت و استایل مو های خود نیاز به شستن و صاف کردن و بعد حالت دادن مو های خود داشتند در نتجه مهندسان براون با بررسی این مورد یک تکنولوژی منحصر به فرد و بسیار مفید به استایلر افزودند و آن بخار آب بود،در نتیجه مصرف کنندگان دیگر نیاز به خیس کردن مو های خود نداشتند و بخار گرمی که از استایلر خارج میشد میتوانست موها را تا حد بسیار مناسبی گرم و مرطوب نماید که در این حالت اماده حالت دادن و استایل جدید میباشد.رضایت مصرف کنندگان و آزمایش کنندگان به حدی بود که شرکت براون تصمیم به توسعه این سیستم در مدل های بعدی خود نیز نمود و نتیجه آن ساخت و عرضه مدل AS 530 میباشد