دسته بندی ها
سبد خرید شما

اطلاعیه مهم

مشتریان محترم با توجه به افزایش یکباره نرخ ارز در اولین روز کاری سال 1403 لطفا هرچه سریعتر سفارشات خود را نهایی بفرمایید.

ماشین های پاکسازی پوست

ماشین های پاکسازی پوست
برند: براون
دستگاه سه کاره فیس براش و اپیلاتور صورت حرفه ای براون محصول سال 2018 میباشد که برنده جایزه رد دات نیز گردیده است. از مشخصات این دستگاه میتوان به 10 تیغه micro opening  یا تیغه بسیار ریز اشاره کرده که توانایی برداشتن  کوتاه ترین مو های روی صورت از 0.02 میلیمتر تا 0.05 میلیمتر را از ریشه دار..
15,723,000 تومان
برند: براون
مشخصات ماشین اصلاح صورت براون مدل FS1000 سیستم اصلاح روتاری یا دایره ای  مخزن جمع کردن مو های اصلاح شده کارکرد با باتری قلمی بسیار کم مصرف سیستم موتور کاملا بی صدا بدنه سبک و ارگونومیک جهت استفاده در کیف لوازم آرایش دارای چراغ ال ای دی ساخت کشور چینماشی..
2,731,000 تومان
ماشین های پاک سازی یا فیس براش ابزار های جدیدی هستند که شرکت براون جهانی جهت مقابله با پیر شدن پوست و افتادگی آن طراحی و تولید نموده است.این دستگاه ها با برس های متفاوت قابل نصب بر روی آنها قابلیت انجام عملیات های مختلف بر روی پوست صورت را دارا میباشند.لایه برداری تا سطوح عمیق پوست و همچنین لایه برد..
9,765,000 تومان
برند: براون
ماشین پاکسازی پوست صورت براون مدل 851 هر انچه که برای صورت و پوست آن نیاز دارید همراه خود دارد.اپیلاتور صورت آن با موچین های چنگکی بسیار ریز تونایی اصلاح ابرو به راحتی دارا بوده و میتواند مو هایی به اندازه نیم میلیمتر را از ریشه خارج کند قبل از انکه انقدر بزرگ شوند که برای اپیلیت کردن درد اور باشد.س..
6,124,000 تومان
برند: براون
پاک کننده‌ی صورت براون مدل Face 832 یک محصول فوق‌العاده از براون در شاخه‌ی زیبایی است که برای استفاده‌ی بانوان طراحی و به بازار عرضه شده است. ابزاری با کاربری ساده و نتیجه‌ی مطلوب که می‌تواند تبدیل به یکی از وسایل ثابت بانوان شده‌ و جای خود را در کشوی میز آرایش خان..
4,965,000 تومان
برند: براون
ماشین های اپیلاتور صورت دستگاه های خاصی میباشند که تونایی برداشتن موهای بسیار ظریف و کوتاه صورت بانوان را دارند.در گذشته از دستگاهی به نام بند انداز استفاده میگردید که آسیب جدی به پوست وارد مینمود و به دلیل درد فراوان منسوخ گردید.اکنون شرکت جهانی براون با عرضه اپیلاتور های صورت, گامی نوین در این صنع..
16,550,000 تومان
اپیلاتور صورت و ماشین پاکسازی پوست براون مدل 922 Fcae Spa اپیلاتور صورت و ماشین پاکسازی پوست براون مدل 922 Fcae Spa
به زودی
برند: براون
مشخصات ماشین پاک سازی پوست براون یا فیس براش face Spa Pro 922ساخت کشور چین دارای موکن صورت میکرو ویبره تعداد موکن صورت 10 عدد کیف مسافرتی قابل حمل 25 میکرو وبریشن در دقیقه اصلاح مو های کمتر از 0.2 میلیمتر   ..
16,550,000 تومان
اپیلاتور صورت و ماشین پاک سازی پوست براون مدل 831 اپیلاتور صورت و ماشین پاک سازی پوست براون مدل 831
ناموجود
برند: براون
ماشین های پاکسازی پوست یکی از محصولات شرکت براون میباشد که همواره مورد توجه بانوان قرار دارد.این دستگاه با به همراه داشتن برس پاکسازی پوست میتواند تا 95 درصد آلودگی های ناشی از گرد و غبار و آرایش های چرب را از پوست پاک کند.این دستگاه دارای یک اپیلاتور صورت حرفه ای نیز میباشد که خود دارای 10 عدد موچی..
5,958,000 تومان
اپیلاتور صورت و ماشین پاکسازی پوست براون مدل 912
ناموجود
برند: براون
ماشین های پاک سازی صورت بعد از سالها تجربه موفق سالن های spa در امر جوان سازی و شاداب کردن پوست به بازار عرضه گردیدند.در کشور هایی که پوست صورت بانوان در معرض آفتاب و نور های شدید قرار دارد, پوست توانایی جایگزین کردن لایه های جدید تر را ندارد لذا ماشین های پاک سازی پوست صورت براون به اختصا..
10,758,000 تومان
نمايش 1 تا 10 از 10 (1 صفحه)

این محصول در حال حاضر در دسترس نیست. لطفا ایمیل و مشخصات خود را کامل کنید تا در صورت موجود شدن کالا سریعا شما را مطلع سازیم.

نام
ایمیل
موبایل
توضیحات