دسته بندی ها
سبد خرید شما

اطلاعیه مهم

مشتریان محترم ،تمامی کالا ها در این شرکت اصل و با تضمین اصل بودن عرضه میگردند. به هیچ عنوان کالای تقلبی ،کپی و های کپی و ارزان قیمت نداریم و عرضه نمیکنیم و نخواهیم کرد.

مسواک برقی اورال بی مدل pro series 1 آبی

مسواک برقی اورال بی مدل pro series 1 آبی
مسواک برقی اورال بی مدل pro series 1 آبی
جدید
مسواک برقی اورال بی مدل pro series 1 آبی
مسواک برقی اورال بی مدل pro series 1 آبی

مسواک برقی اورال بی مدل pro series 1 آبی

  • موجودی: موجود
  • مدل: pro s1 blue
5,542,000 تومان

معرفی مسواک برقی اورال بی مدل pro series 1 آبی :
در دنیای پرشتاب امروزی، حفظ سلامت دهان و دندان بسیار مهم است. مسواک برقی اورال بی مدل pro series 1 آبی برای دستیابی به لبخندی سالم و درخشان، بازی را تغییر می دهد. این مسواک با ویژگی های پیشرفته و فناوری پیشرفته خود برای ارائه مراقبت های دهان و دندان عالی طراحی شده است. در این مقاله، مزایا و ویژگی‌های کلیدی مسواک برقی Oral-B Pro Series 1 به رنگ آبی را بررسی خواهیم کرد.

عمل پاکسازی قدرتمند:
مسواک برقی اورال بی مدل pro series 1 آبی از حرکات نوسانی، چرخشی و ضربانی برای از بین بردن موثر پلاک و مواد زائد استفاده می کند. حرکات پرز با سرعت بالا تجربه تمیز کردن کامل را تضمین می کند و به مناطقی می رسد که ممکن است مسواک زدن دستی سنتی از دست برود. با 40000 ضربان در دقیقه، این مسواک یک عمل تمیز کردن استثنایی را ارائه می دهد که به دندان های شما احساس طراوت و جلا می دهد.

تایمر دو دقیقه ای:
یکی از ویژگی های برجسته مسواک برقی اورال بی مدل pro series 1 آبی تایمر دو دقیقه ای داخلی آن است. دندانپزشکان برای اطمینان از تمیز کردن مناسب دندان ها و لثه ها مسواک زدن را به مدت دو دقیقه توصیه می کنند. این مسواک به طور خودکار به شما هشدار می دهد که زمان توصیه شده تمام شود و اطمینان حاصل شود که هر بار برای مدت زمان مناسب مسواک بزنید. این ویژگی حدس و گمان را از مسواک زدن دور می کند و یک روال مراقبت از دهان موثر را تضمین می کند.

مجهز به سری کراس اکشن :
مسواک برقی اورال بی مدل pro series 1 آبی دارای سر برس CrossAction است که به طور خاص برای رسیدن به عمق بین دندان ها و حذف پلاک طراحی شده است. موهای زاویه دار سر برس عملکرد تمیز کنندگی فوق العاده ای را انجام می دهند و اطمینان می دهند که هیچ گوشه ای از دهان شما دست نخورده باقی نمی ماند. این طراحی سر مسواک، اثربخشی روال مسواک زدن شما را به حداکثر می‌رساند، لثه‌های سالم‌تر و دندان‌های تمیزتر را ارتقا می‌دهد.

باتری قابل شارژ:
با دردسر تعویض مکرر باتری ها خداحافظی کنید. مسواک برقی Oral-B Pro Series 1 دارای باتری قابل شارژی است که با یک بار شارژ تا هفت روز دوام می آورد. این ویژگی راحت آن را برای مسافرت یا استفاده روزمره عالی می کند و مراقبت بی وقفه از دهان را در هر کجا که می روید تضمین می کند.

نتیجه:
مسواک برقی اورال بی مدل pro series 1 آبی یک دستگاه مراقبت از دهان درجه یک است که قدرت، فناوری و راحتی را ترکیب می کند. این مسواک با عملکرد تمیزکننده قدرتمند، تایمر داخلی،سر برس CrossAction و باتری با دوام طولانی، تجربه مسواک زدن استثنایی را فراهم می کند. همین امروز روی سلامت دهان خود سرمایه گذاری کنید و تفاوتی که مسواک برقی اورال بی مدل pro series 1 آبی می تواند ایجاد کند را تجربه کنید. به لبخندی سالم‌تر سلام کنید!

5
0%
4
0%
3
0%
2
0%
1
0%
این محصول را دارید؟!

افزودن گزینه خود به عنوان نظر!

نظرات بالا مسواک برقی اورال بی مدل pro series 1 آبی

میانگین امتیاز:

(0)
محصول   

نظرات مشتریان برتر

نوشتن نظر
توجه: HTML ترجمه نمی شود!
بد خوب
تایید امنیتی

این محصول در حال حاضر در دسترس نیست. لطفا ایمیل و مشخصات خود را کامل کنید تا در صورت موجود شدن کالا سریعا شما را مطلع سازیم.

نام
ایمیل
موبایل
توضیحات