دسته بندی ها
سبد خرید شما

اطلاعیه مهم

مشتریان محترم ،تمامی کالا ها در این شرکت اصل و با تضمین اصل بودن عرضه میگردند. به هیچ عنوان کالای تقلبی ،کپی و های کپی و ارزان قیمت نداریم و عرضه نمیکنیم و نخواهیم کرد.

مسواک برقی اورال بی مدل Pro 3800 با خمیر دندان

مسواک برقی اورال بی مدل Pro 3800 با خمیر دندان
جدید

مسواک برقی اورال بی مدل Pro 3800 با خمیر دندان

  • موجودی: موجود
  • مدل: Pro 3800
4,845,000 تومان

مشخصات مسواک برقی Pro 3800 Oral-B

  • باتری قدرتمند لیتیومی
  • شارژر وایرلس
  • خمیر دندان محافظ لثه
  • سَری یدک زغالی ساخته شده از مواد طبیعی
  • سیستم موتور روتاری 
  • ساخت کشور آلمان 
  • حرکت 3D در جهت رفت و برگشت و جلو عقب و ویبره
  • چراغ سنسور فشار

 

معرفی مسواک برقی اورال بی مدل 3800 Pro


در دنیای پرشتاب امروزی، رعایت بهداشت دهان و دندان بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد. مسواک برقی Oral-B Pro3 3800 یک محصول انقلابی است که صنعت مراقبت از دهان را طوفانی کرده است. این مسواک با ویژگی های پیشرفته و فناوری پیشرفته خود، تجربه مسواک زدن بی نظیری را ارائه می دهد. در این مقاله، ویژگی‌های کلیدی مسواک برقی Oral-B Pro3 3800 و چگونگی بهبود سلامت دهان و دندان را بررسی خواهیم کرد.

تکنولوژی تمیز کردن برتر:
مسواک برقی Oral-B Pro3 3800 از فناوری نوسانی، چرخشی، ضربان دار برای ارائه یک تجربه تمیز کردن عالی استفاده می کند. سر مسواک گرد آن هر دندان را احاطه می کند و تا 100٪ بیشتر از یک مسواک دستی معمولی پلاک را از بین می برد. این مسواک با 40000 ضربان و 8800 چرخش در دقیقه تمیز کردن کامل و موثر را در هر بار تضمین می کند.

سنسور فشار:
یکی از ویژگی های برجسته مسواک برقی Oral-B Pro3 3800 سنسور فشار داخلی آن است. این سنسور با هشدار دادن به شما در هنگام مسواک زدن بیش از حد به محافظت از لثه ها کمک می کند. با گذشت زمان، مسواک زدن شدید می تواند به لثه های شما آسیب برساند و منجر به تحلیل رفتن لثه شود. با Pro3 3800، می‌توانید با اطمینان خاطر مسواک بزنید، زیرا می‌دانید که فشار مناسبی را برای سلامت دهان و دندان بهینه وارد می‌کنید.

تایمر دو دقیقه ای:
بسیاری از مردم اهمیت مسواک زدن را برای دو دقیقه کامل دست کم می گیرند. مسواک برقی Oral-B Pro3 3800 با تایمر دو دقیقه ای خود، حدس و گمان را از زمان بندی خارج می کند. این ویژگی تضمین می کند که شما برای مدت زمان توصیه شده مسواک بزنید و زمان مسواک زدن را به طور یکنواخت در تمام ربع های دهانتان توزیع کنید. این به ترویج تمیز کردن مداوم و جامع کمک می کند و منجر به بهبود سلامت دهان می شود.

عمر طولانی باتری:
مسواک برقی Oral-B Pro3 3800 دارای عمر باتری قابل توجهی است که می تواند تا دو هفته با یک بار شارژ دوام بیاورد. این بدان معناست که می‌توانید بدون نگرانی از تمام شدن شارژ آن را در سفرها با خود ببرید. علاوه بر این، مسواک دارای یک ایستگاه شارژ مناسب است که باعث می شود هر زمان که نیاز باشد، آن را آسان می کند.

سازگاری با سر برس های متعدد:
برای برآوردن نیازهای فردی، Pro3 3800 با طیف وسیعی از سرهای براش Oral-B سازگار است. چه یک سر برس نرم برای دندان های حساس ترجیح دهید یا یک سر مسواک تخصصی برای سفید کردن، یک گزینه برای شما وجود دارد. این تطبیق پذیری تضمین می کند که بتوانید تجربه مسواک زدن خود را متناسب با نیازهای مراقبت از دهان منحصر به فرد خود شخصی سازی کنید.

نتیجه:
در پایان، مسواک برقی  Pro3 3800 یک بازی را در دنیای مراقبت از دهان تغییر می دهد. فناوری تمیز کردن پیشرفته، سنسور فشار، تایمر دو دقیقه‌ای، عمر باتری طولانی و سازگاری با سرهای متعدد برس، آن را به انتخابی استثنایی برای هر کسی که به دنبال ارتقای بهداشت دهان و دندان خود است تبدیل کرده است. سرمایه گذاری روی Pro3 3800 نه تنها تجربه مسواک زدن شما را افزایش می دهد، بلکه به بهبود سلامت دهان و دندان نیز کمک می کند. پس چرا صبر کنیم؟ همین امروز به مسواک برقی Oral-B Pro3 3800 ارتقا دهید و تفاوت را برای خودتان تجربه کنید!

 

 
5
0%
4
100%
3
0%
2
0%
1
0%
این محصول را دارید؟!

افزودن گزینه خود به عنوان نظر!

نظرات بالا مسواک برقی اورال بی مدل Pro 3800 با خمیر دندان

میانگین امتیاز:

(4)
محصول   

نظرات مشتریان برتر

1

4/5

چقدر خوبه این مسواک هم رنگش خوبه و کثیفی رو نشون نمیده و هم خوب تمیز میکنه

راما   ۱۴۰۲/۰۸/۲۸

نوشتن نظر
توجه: HTML ترجمه نمی شود!
بد خوب
تایید امنیتی

این محصول در حال حاضر در دسترس نیست. لطفا ایمیل و مشخصات خود را کامل کنید تا در صورت موجود شدن کالا سریعا شما را مطلع سازیم.

نام
ایمیل
موبایل
توضیحات