دسته بندی ها
سبد خرید شما

اطلاعیه مهم

مشتریان محترم ،تمامی کالا ها در این شرکت اصل و با تضمین اصل بودن عرضه میگردند. به هیچ عنوان کالای تقلبی ،کپی و های کپی و ارزان قیمت نداریم و عرضه نمیکنیم و نخواهیم کرد.

ماشین های اصلاح بانوان

ماشین های اصلاح بانوان

ماشین های اصلاح بانوان شامل اپیلیدی براون و ماشین های اصلاح نواحی بیکینی و نواحی حساس براون همگی از بهترین و شاید بهترین ماشین های اصلاح بانوان باشند.براون مخترع اولین اپیلاتور در دنیا میباشد.این دستگاه ها با کیفیتی بی نظیر در هر جای جهان برای همه شناخته شده هستند.همچنین شرکت براون مخترع اولین آی پی ال یا ماشین اصلاح نوری جهان میباشد.دستگاه های اصلاح نوری یا لیزر بدن خانگی توانایی از بین بردن مو های شما از ریشه را دارند.شما میتوانید کلیه تولیدات و مشخصات فنی محصولات براون را در این بخش مطالعه نمایید.

برند: براون
مشخصات اپیلاتور براون مدل 9105 سنسو فلکس 3D تعداد موچین: 40 عدد جنس موچین: استیل ضد زنگ سنسور فشار: دارد تعداد دور موتور : 2 دور ساخت کشور: چین طراحی در آلمان سر شیو بدن:دارد اپیلاتور صورت:دارد شیور fs1000: دارد لایه بردار بدن: دارد لایه بردار صورت:دارد ماساژور بدن: د..
39,100,000 تومان
برند: براون
به طور کلی اصلاح با اپیلاتور ها دارای درد بوده و از ریشه کندن هر مو در هر شرایطی دارای اندکی درد میباشد.در بسیاری از موارد ممکن است این درد به مراتب بیشتر از بقیه جاها باشد و یا موهای زائد در بعضی مناطق آنقدر ریشه قوی داشته باشند که اپیل کردن آنها غیر ممکن باشد.شرکت براون محصول شیور را به تولید کرده..
4,590,000 تومان
برند: براون
مشخصات شیور نقاط حساس بانوان مدل LS 5360باتری شارژی با قابلیت شارژ سریع ساخت کشور چین وزن 240 گرم رنگ بدنه صورتی دارای تریمر بدن  ..
6,426,000 تومان
برند: براون
معرفی شیور نواحی حساس و صورت بانوان مدل 5560 در دنیای نظافت شخصی، یافتن شیور عالی ضروری است. شیور نواحی حساس و صورت بانوان مدل 5560 تغییر دهنده بازی است و تجربه اصلاح 3 در 1 را ارائه می دهد که شبیه هیچ چیز دیگری نیست. این شیور با سه وسیله اضافی اضافه شده، نوید یک تجربه اصلاح صاف و بد..
7,888,000 تومان
برند: براون
مشخصات ماشین اصلاح صورت براون مدل FS1000اصل،با گارانتی واقعی،بهترین کیفیت،سفارش انگلیس بدون نوشته عربی سیستم اصلاح روتاری یا دایره ای  مخزن جمع کردن مو های اصلاح شده کارکرد با باتری قلمی بسیار کم مصرف سیستم موتور کاملا بی صدا بدنه سبک و ارگونومیک جهت استفاده در کیف لوازم آ..
2,465,000 تومان
برند: براون
ماشین بیکینی استایلر یا ماشین اصلاح نواحی حساس بانوان براون دستگاهی میباشد که بانوان اصلاح های گوناگونی میتوانند با آن داشته باشند برای مثال شما با داشتن این دستگاه به راحتی میتوانید اصلاح ابرو،اصلاح نواحی حساس،اصلاح بالای لب، اصلاح بدن و... را داشته باشید.عملکرد دستگاه:این دستگاه دارای دو تریمر..
2,635,000 تومان
برند: براون
اپیلیدی سری 5 براون مدل 5531 V جزو محصولات جدید وارد شده به ایران میباشد.به طور کلی اپیلاتور های سری 5 براون برای حذف سریع و آسان موی بدن از ریشه ساخته شده اند.این دستگاه با قابلیت چرخش در 2 دور متفاوت و همچنین کار در زیر آب تا مقدار زیادی از درد ناشی از اپیلاسیون کاسته و با بدنه ساخته شده از پ..
6,477,000 تومان
برند: براون
یکی از جذاب ترین و پر کاربردترین اپیلیدی سری 5 براون، مدل 5820 است.این دستگاه در سال 2019 تولید و عرضه شد و در همون سال در صدر جدول فروش محصولات براون قرار گرفت.شما با این دستگاه 3 کاره به راحتی میتوانید در کم ترین زمان ممکن انواع نواحی بدن را اصلاح کنید.اپیلاتور 5820 کاملا زد آب میباشد که به ش..
5,440,000 تومان
برند: براون
اپیلاتور یا اپیلیدی وسیله ای جهت از ریشه در آوردن مو های زاِئد میباشد که شرکت براون در سال 1950 آن را اختراع نمود.بانوان و حتی آقایان میتوانند با این وسیله مو های خود را از ریشه در اورده و مدت های طولانی بدون مزاحمت آن زندگی کنند. اپیلیدی سری 5 براون مدل 5541 یکی از موفق ترین و شاید موفق ترین ا..
5,950,000 تومان
برند: براون
اپیلاتور سری 5 یکی از پر مصرف ترین اپیلاتور های ضد آب براون میباشد.به طور کلی اپیلاتور ها برای حذف موهای زائد از ریشه بوده اما هر اپیلاتوری این توانایی را ندارد.شرکت مهندسی براون به عنوان مختریع دستگاه های اپیلاسیون معروف ترین و برترین ها را در این زمینه داراست. اپیلیدی سری 5 براون مدل 5511&nbs..
3,400,000 تومان
برند: براون
اپیلاتور 3170 براون یک اپیلاتور با سیستم روشنایی برای برداشتن شفاف ترین مو ها و داشتن نهایت همواری پوست بدن میباشد.این دستگاه دارای 20 عدد موچین بوده که تونایی بسیار بالایی در برداشتن موهای بدن دارند.همچنین اپیلاتور 3170 براون دارای سیستم سافت لیفت یا بلند کردن موهای ریز  میباشد که به راحتی موه..
2,635,000 تومان
اپیلاتور صورت و ماشین پاکسازی پوست براون مدل 922 Fcae Spa اپیلاتور صورت و ماشین پاکسازی پوست براون مدل 922 Fcae Spa
به زودی
برند: براون
مشخصات ماشین پاک سازی پوست براون یا فیس براش face Spa Pro 922ساخت کشور چین دارای موکن صورت میکرو ویبره تعداد موکن صورت 10 عدد کیف مسافرتی قابل حمل 25 میکرو وبریشن در دقیقه اصلاح مو های کمتر از 0.2 میلیمتر   ..
17,000,000 تومان
نمايش 1 تا 12 از 28 (3 صفحه)

این محصول در حال حاضر در دسترس نیست. لطفا ایمیل و مشخصات خود را کامل کنید تا در صورت موجود شدن کالا سریعا شما را مطلع سازیم.

نام
ایمیل
موبایل
توضیحات