دسته بندی ها
سبد خرید شما

اطلاعیه مهم

مشتریان محترم ،تمامی کالا ها در این شرکت اصل و با تضمین اصل بودن عرضه میگردند. به هیچ عنوان کالای تقلبی ،کپی و های کپی و ارزان قیمت نداریم و عرضه نمیکنیم و نخواهیم کرد.

لیزر خانگی براون مدل Silk-expert Pro 5 PL5257

لیزر خانگی براون مدل Silk-expert Pro 5 PL5257
جدید

لیزر خانگی براون مدل Silk-expert Pro 5 PL5257

  • موجودی: موجود
  • مدل: pl5257
46,750,000 تومان

مشخصات لیزر خانگی براون مدل IPL 5257

  • تعداد شات لامپ 400 هزار بار
  • حداقل عمر استفاده 15 سال
  • بدون احتیاج به عینک
  • ساخت کشور انگلستان
  • داری سَری مخصوص صورت
  • دارای سَری مخصوص نواحی حساس
  • دارای سری مخصوص پشت بدن
  • دارای سنسور هوشمند تشخصی رنگ و تن پوست
  • دارای فن خنک کننده 

معرفی لیزر خانگی براون مدل Silk-expert Pro 5 PL5257

در سال‌های اخیر، دستگاه‌های رفع موهای زائد خانگی محبوبیت زیادی به دست آورده‌اند و یکی از برندهایی که در میان بقیه برجسته است، براون است. براون که به دلیل محصولات نوآورانه خود شناخته شده است، لیزر خانگی براون مدل 5257 را معرفی کرده است، دستگاه قدرتمندی که برای ارائه نتایج طولانی مدت از بین بردن موهای زائد طراحی شده است. در این راهنمای جامع، ویژگی‌ها، مزایا و اثربخشی Braun Silk-expert Pro 5 PL5257 IPL را بررسی خواهیم کرد.

آشنایی با فناوری IPL:
لیزر خانگی براون مدل 5257 از فناوری نور پالس شدید (IPL) استفاده می کند که با انتشار پالس های نوری که ملانین را در فولیکول های مو هدف قرار می دهد، کار می کند. سپس این انرژی جذب می شود و فولیکول های مو را گرم می کند و رشد مو در آینده را مهار می کند. فناوری IPL ایمن، موثر و مناسب برای رنگ های مختلف پوست است.

سنسور رنگ پوست پیشرفته SensoAdapt™:
یکی از ویژگی های برجسته لیزر خانگی براون مدل 5257 سنسور رنگ پوست SensoAdapt™ آن است. این سنسور هوشمند به طور مداوم رنگ پوست شما را می خواند و به طور خودکار شدت نور را برای اطمینان از درمان بهینه تنظیم می کند. این ویژگی درمان های شخصی و ایمن را برای نواحی مختلف بدن تضمین می کند.

حذف سریع و کارآمد موهای زائد:
با لیزر خانگی براون مدل 5257، می توانید انتظار حذف سریع و کارآمد موهای زائد را داشته باشید. پنجره بزرگ درمان آن امکان پوشش سریعتر مناطق بزرگتر مانند پاها یا بازوها را فراهم می کند. علاوه بر این، دستگاه سه حالت عادی، ملایم و فوق العاده ملایم را ارائه می دهد. این تطبیق پذیری درمان راحت را حتی در نواحی حساس مانند خط بیکینی یا زیر بغل تضمین می کند.

برنامه هوشمند IPL:
برای بهبود تجربه کاربر و پیگیری پیشرفت، براون یک برنامه هوشمند IPL توسعه داده است که با لیزر خانگی براون مدل 5257 کار می کند. این برنامه برنامه های درمانی شخصی، یادآوری ها و نکاتی را برای نتایج مطلوب ارائه می دهد. همچنین ویژگی تجزیه و تحلیل رنگ پوست را ارائه می دهد تا به شما کمک کند مناسب ترین سطح شدت را برای پوست خود تعیین کنید.

نتایج طولانی مدت:
استفاده مداوم از لیزر خانگی براون مدل 5257 در طول زمان می تواند منجر به کاهش طولانی مدت مو شود. با درمان های منظم، می توانید تا 6 ماه پوست صافی داشته باشید. این دستگاه فولیکول‌های مو را در ریشه هدف قرار می‌دهد و در نتیجه رشد مجدد کندتر و موهای ظریف‌تری ایجاد می‌کند. با اصلاح یا اپیلاسیون مکرر خداحافظی کنید!

ویژگی های ایمنی:
براون ایمنی را در اولویت قرار می دهد و لیزر خانگی براون مدل 5257 دارای چندین ویژگی است تا تجربه ای امن و راحت را تضمین کند. این دستگاه دارای فیلتر UV داخلی برای محافظت از پوست در برابر اشعه های مضر می باشد. همچنین نیاز به تماس کامل با پوست برای فعال کردن پالس های نور دارد و خطر فلاش های تصادفی را به حداقل می رساند.

نتیجه:
لیزر خانگی براون مدل 5257 یک دستگاه برتر حذف موهای زائد در خانه است که نتایج موثر و ماندگاری را ارائه می دهد. با ویژگی‌های پیشرفته‌اش، از جمله فناوری IPL، حسگر رنگ پوست SensoAdapt™، و برنامه Smart IPL، تجربه حذف موهای زائد شخصی و راحت را فراهم می‌کند. روی لیزر خانگی براون مدل 5257 سرمایه گذاری کنید و به پوست صاف و بدون مو سلام کنید!

 
5
0%
4
0%
3
0%
2
0%
1
0%
این محصول را دارید؟!

افزودن گزینه خود به عنوان نظر!

نظرات بالا لیزر خانگی براون مدل Silk-expert Pro 5 PL5257

میانگین امتیاز:

(0)
محصول   

نظرات مشتریان برتر

نوشتن نظر
توجه: HTML ترجمه نمی شود!
بد خوب
تایید امنیتی

این محصول در حال حاضر در دسترس نیست. لطفا ایمیل و مشخصات خود را کامل کنید تا در صورت موجود شدن کالا سریعا شما را مطلع سازیم.

نام
ایمیل
موبایل
توضیحات