دسته بندی ها
سبد خرید شما

اطلاعیه مهم

مشتریان محترم ،تمامی کالا ها در این شرکت اصل و با تضمین اصل بودن عرضه میگردند. به هیچ عنوان کالای تقلبی ،کپی و های کپی و ارزان قیمت نداریم و عرضه نمیکنیم و نخواهیم کرد.

سر یدک مسواک برقی کودک

سر یدک مسواک برقی کودک
برند: Oral-B
سر یدک مسواک برقی یکی از مهم ترین اجزایی یک مسواک برقی است که باید به آن توجه ویژه شود.سر یدک مسواک برقی کودک اورال بی مخصوص کودک های بالای 3 سال است این سری ها باید هر 6 ماه یکبار تعویض شود تا بهترین کارایی و پاکنندگی را داشته باشند و به لثه یا دندان های کودک شما آسیب نرساند.شرکت اورال برا..
1,105,000 تومان
برند: Oral-B
اسپایدر من یکی از محبوب ترین شخصیت های قهرمانی کودکان است اورال بی از این موقیعت به خوبی بهرمند شده است.اورال بی از شخصیت های قهرمانی برای خاص و جذاب کردن مسواک و سری مسواک برقی های خود استفاده میکند تا بتواند کودکان را برای مسواک زدن تشویق کند.این سری مناسب سن های بالای 3 سال است که از جنس و نوع so..
1,275,000 تومان
برند: Oral-B
سر یدک مسواک دخترانه پرنسس های دیزنی بر اساس کارتن های جذاب با شخصیت های دخترانه ساخته شده است.این کارتن ها مناسب دختران زیبا و کوچک میباشند که اگر با مسواک برقی موزیکال اورال بی نیز از همین مدل باشد جذابیت زیادی را برای فرزندان شما و علاقه به مسواک ایجاد میکند. اورال بی تضمین میکند که کودکان شما را..
1,105,000 تومان
برند: Oral-B
سر یدک مسواک برقی مدل و رنگ آمیزی کارتن ماشین ها که متاسب پسر های کوچک 3 تا 8 ساله عاشق این کارتن میباشد.رنگ آمیزی و موزیک این کارتن فرزند پسر شما را به مسواک زدن های شبانه علاقه مند خواهد کرد و دیگر نیازی ندارید او را به زور به مسواک زدن هدایت کنید.این سر یدک از مواد بسیار نرم ساخته شده که به هیچ ع..
1,050,000 تومان
برند: Oral-B
سر یدک مسواگ برقی کودک براون مدل مسواک کودک میکی موس یکی از جذاب ترین کارتون های مورد علاقه کودکان میباشد ..
1,445,000 تومان
نمايش 1 تا 8 از 8 (1 صفحه)

این محصول در حال حاضر در دسترس نیست. لطفا ایمیل و مشخصات خود را کامل کنید تا در صورت موجود شدن کالا سریعا شما را مطلع سازیم.

نام
ایمیل
موبایل
توضیحات